DANI OTVORENE NASTAVE 2009. – 19. i 20. ožujka 2009.
Autor: Vesna Pribeg, 2. 1. 2009.
CILJ I NAMJERA DANA OTVORENE NASTAVE Službeni Dan škole Gimnazije Tituša Brezovačkog blagdan je Svetog Josipa, 19. ožujka i tada obilježavamo Dan škole. Pritom je već tradicionalno Dan škole posvećen učenicima, a zadnjih nekoliko godina obilježavamo ga Danima otvorene nastave. Namjera obilježavanja Dana škole kroz Dane otvorene nastave je učenje i istraživanje učenika u otvorenim radionicama u kojima bi se učilo na drugačiji način od uobičajenog i tako da se pritom dopusti učenicima da pokažu svoje sposobnosti, ideje, želje, zamisli i osjećaje. Učenici Gimnazije Tituša Brezovačkog izrazili su želju da bi voljeli imati barem nekoliko dana školu za sebe, dane posvećene njima samima i njihovim interesima. Dani otvorene nastave zamišljeni su kao nastava na kojoj će učenici pokazati vlastitu kreativnost i sposobnost. Profesori organiziraju, koordiniraju i kontroliraju rad grupa, pojedinaca i radionica, a glavnu riječ imaju učenici. Smatramo da je vrlo važno dopustiti učenicima prigodu pokazati i sebi i drugima ono što hoće, znaju, osjećaju, a da to nije uvijek strogo povezano s nastavnim planom i programom. Učenici imaju širok spektar zanimanja za koji mi i ne znamo, a na ovaj ih način potičemo da pokažu sebe u drugačijem svjetlu. Najbolji rezultati mogu se očekivati ako učenici rade nešto što ih zanima i ako to imaju prigodu pokazati i drugima na zanimljiv način.


Ukupno: 199914
Ovaj mjesec: 2552
Ovaj tjedan: 1655
Danas: 37
MZOŠ | ![]() |
> mzos |
> azoo |
> ncvvo |
> postani student |
> tour de matour |
> portal za škole |
> NSK |
> KGZ |
> događanja u Zagrebu |
> Smart-teenagers |
![]() |
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Antigona_Skup_pitanja_za_lektiru.doc
euripid, elektra, pitanja.doc
gost.pitanja.doc
Ilijada_Odiseja_pitanja.doc